Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

"Love needs giving and receiving, Love means believing in someone, in something,
Love is being together, struggling through bad time or rejoicing in the good.
Love is always forgiving and never selfish.
Love needs commitment, to grow in search of happiness and life's fulfilment together.
Love is a constant journey to understand what each other need.
LOVE TAKES TIME..."

Friday 18 January 2013

WEDDING REVIEW: MAJLIS PERNIKAHAN @ MASJID TABUNG HAJI, KELANA JAYA

Assalammualaikum semua dan selamat malam... hihihi!

Korang semua mesti tgh tgk final maharaja lawak kan? Aku layan tak layan sgt. Incik suami yg suka tengok. Kita ikut je la melayan tgk skali... lps tu terigt, "oopss!!! dah lama tak hapdet blog... so, marilah membaca cte psl majlis pernikahan aku (Dah 20 hari nikah baru nak stori...hihihi!)

Majlis nikah pada 29hb Disember 2012, hari Sabtu, bertempat di Masjid Tabung Haji, Kelana Jaya, jam 10.30pg. Alhamdulillah... syukur sangat sbb xde masalah spjg majlis. Dari mula sampai habis majlis, semuanya berjalan dgn lancar. Terima kasih kepada "org kuat" sape lagi kalo bukan ABAH aku. Abah mmg tegas bab timing. Kalo kate pukul 10pg majlis mula, pukul 10pg la semua org kena ade kat masjid.

Aku? Time tu terkedek2 berlari2 anak nak naik tangga masuk masjid. Tau abah mesti bising. Hihihi... henpon dah dok berlagu2 2,3,4 kali... aku buat xtau jew! hahaha... pengantin kena cool mase tu. Xleh rushing2... nanti ketiak berpeluh tak ke buruk ghupanya tuh... (Apakah?) kihkihkih!!!

Ok, cte masa time nak mula majlis... tok kadi (pendek comel jew...hihi) dah dtg dgn gaya cool. Aku tgk muka incik suami sgt la cool. Dia mmg cool pun... xpenah pun aku tgk dia mengelabah. Aku je yg suka mengelabah ayam... :P Yang tak brp syiok, tok kadi berkhutbah punya la pjg... ntah incik suami phm ke tidak inti pati nasihat tok kadi mase tu... abah aku tgk dah bosan dah. kejap gerak ke kiri, kejap gerak ke kanan. hihihi... abah mesti ckp dlm hati, "cepat sket boleh?..." :P Dalam 15mnt jugak la berkhutbah... Selepas itu... Jeng! jeng...jeng...

Alhamdulillah... dalam pukul 11pagi mcm tu sahlah aku jadi isteri kepada incik suami tersayang. Sekali lafaz je tuh... lancar je aku dgr. Memula konon tak nak la nanges... adik aku siap ckp, "kak cikin jgn nangis ye, tisu xde.." Hihihi... sekali aku toleh ke kanan, akak kesayangan aku dah merabai airmata dia... aku tgk plak mak aku, cool je sengih2... Hish! tetiba aku sebak lak tgk akak aku... ye laaa, aku ngn dia rapat sangat. Very closed. Ktorg selalu kongsi cte macam2... aku ade masalah cte ngn dia. Dia pun mcm tu gak... mmg terharu la tgk di nanges.. ape lagi... airmata aku merabai laaaaa.... kihkikih! drama betol la akak aku tuh. Love her so much!!! :D

Hrmmm... ape lg nak stori ek? itu je la rasenya... yang penting SAYA SANGAT BERSYUKUR DAN SANGAT HAPPY!!! *lompat bintang 3x*

Ni sebahagian pics sepjg majlis nikah. Credits to my dear sistaboom, azie jepoon and her hubby. Curik dari album dia. Thank you. Nanti aku belanja makan pau ayam. :P

*mcm artis wooohh mase ni... kamera dok liplapliplap!

*sarung cincin bermula...

*pastu cium tgn incik suami. Terharu mase ni... mcm tak caya dah jadi bini org. hihi!

*owh... sy mmg xreti dok dediam. peace yo!

*sebahagian famili yg hadir... kecoh betol!!! gler mmg kecoh!

*paling suka pic ni tauuuu!!!...

*sesi fotogediks bermula...

*serius segan sangat... sbb kena buat aksi romantik gitu.

*ni lah dia sistaboom kesayangan, azie jepoon.
Terima kasih ye sbb curik gambo tanpa izin. kihkkihkih!


***next update: wedding review - Andaman mekap nikah, baju nikah, veil nikah, kasut nikah, hand bouquet nikah, hantaran nikah & doorgift nikah. 

No comments:

Post a Comment

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...