"Love needs giving and receiving, Love means believing in someone, in something,
Love is being together, struggling through bad time or rejoicing in the good.
Love is always forgiving and never selfish.
Love needs commitment, to grow in search of happiness and life's fulfilment together.
Love is a constant journey to understand what each other need.
LOVE TAKES TIME..."

Lilypie - Maternity

Tuesday, 9 July 2013

SALAM RAMADHAN 1434H

Assalammualaikum semua...

Salam Ramadhan kpd umat islam seluruh dunia... Mmg tak sabar nak tggu bulan puasa. Mase kecik² dulu tak sabar nak raya... Bila dah tua bangka ni baru tau terasa seronokkkknyerrrr lagi sambut bulan puasa. Hihihi...

Bertambah seronok ramadhan tahun ni sbbnya first time sambut puasa sbg seorang isteri. Ehem... ehem... tak sabor la sgt nak bangun sahur masak utk incik somi... (mintak² tak terbabas bangun ye...) Berharap sgt tahun ni dpt semayang terawih ngn suami... nak khatam Al-Quran, nak berbuka dgn keluarga baru (sbelah incik somi lahhh! Hihihi)

Ok, jangan lupa niat puasa. Niat puasa sebulan terus tauuuu...!!! elok baca niat sebulan supaya tak terbabas terlajak tido. Ni niatnya (image from google):



Kisah drama Ramadhan la pulak...

Of cos la kan kalo bulan puasa... mesti ade drama kannn... kat tv3 ade drama khas utk bulan Ramadhan. Tajuknya "HUJAN". Ni link montage opening drama tersebut. Lagu TAKUT dari Amalia Alias. Huishhh sedihhhh...



Published on 22 Jun 2013
Js Pictures Sdn Bhd Brought You Drama Series 20 Episode "Hujan (Rain)"
Start On 08 July 2013 ( Ramadhan ) Slot Azalea Tv3...


Btw, lagu TAKUT ni dah lama dah cik Amalia Alias ni buat/nyanyi/rekod. Baru je ni hah.. Pn. Sheila Rusly perasan amik lagu dia buat OST. Owhhh tahniah Amalia!!!... retisssss ko dikkk!!! :P Korang tgk tau cte ni... tgk opening pun dah sedih... opkos cite ni sedih glerrrr... #nangeslaju²

Perhal aku beriya bebenor promote cte and lagu ni?Haaaaa.... ade sebablahhhh... hahaha!!! sokong la org seni seperti mereka ini. Sgt kreatif... asalnya buat utk suka² n hobi... last² leh jadik popular lak kan... Owhhh tetiba terigt YUNA... Yuna still the best. *Tetiba lagu lelaki tak guna terngiang² di dalam kepala. LoL!!!

*Motip terselit dan tersirat sbb promote beriya sakan: AMALIA ALIAS ni besfren adik aku... Hahaha!!! Kbai...


*cover album buat sindri. kretip budak niii.. .:P


ORIGINAL SONG: AMALIA ALIAS


Lirik

Mungkin ku tak bisa menyatakan
Apa yang terintas di benakku
Bukan kerana ku tak mencinta
Cuma kerana ku tak mampu menatap matamu

Tapi bukankah semua rasaku
Sedia kau tahu tanpa ku perlu
Menggapai pena dan menulis
Apa yang ada di hatiku

Kerna dalam hatiku
Selalu ada kamu
Tuhan tolonglahku
Kerna aku takut kehilangan dia
Kerna aku takut dia kan pergi
Meninggalkan ku sendiri di sini

Tuhan tunjukkanlah
Apa yang terukir dalam hatinya
Jalan mana yang harusku datangi
Agar terlerai kusut ini

Tapi bukankah semua rasaku
Sedia kau tahu tanpa ku perlu
Menggapai pena dan menulis
Apa yang ada di hatiku

Kerna dalam hatiku
Selalu ada kamu
Tuhan tolonglahku
Kerna aku takut kehilangan dia
Kerna aku takut dia kan pergi
Meninggalkan ku sendiri di sini

Tuhan tunjukkanlah
Apa yang terukir dalam hatinya
Jalan mana yang harusku datangi
Agar terlerai kusut ini

No comments:

Post a Comment

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...