Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

"Love needs giving and receiving, Love means believing in someone, in something,
Love is being together, struggling through bad time or rejoicing in the good.
Love is always forgiving and never selfish.
Love needs commitment, to grow in search of happiness and life's fulfilment together.
Love is a constant journey to understand what each other need.
LOVE TAKES TIME..."

Tuesday 14 August 2012

B2B TASK [32]: BELI TUDUNG NIKAH @ GALERI ARIANI


Assalammualaikum...

Hrmmm... lagi 5 hari je lagi nak raya kan? Lagi nak raya ni... laaaagi aku sibuk kat kedai EMAMIN ENTERPRISE. Keje tak penah habis... lps raya ni, ramai betol yg nak bernikah! Huhuhu... Jelllleeessss!!! 

Korang nampak tak pic instagram aku kat atas tu... aku tgh dok pilih tudung for majlis nikah kat GALERI ARIANI. Pegi Ariani dekat cawangan Wangsa Maju. Belakang carrefour. Akak aku ni... senyap2 jadi mamarazi skodeng aku tgh pilih tudung. Alaarr... aku pilih tudung STOK LAMA. Sehelai RM18 SAHAJA... den tak mampu nak beli yg beratus2 tuuu oiiii. Hihihi... Actually, aku bukan la peminat setia or regular customer kat Ariani. Akak aku tu haaa yg sebenarnya. Tiap2 bulan mesti beli tudung kat Ariani. 

Masa pegi sana tu, nak pilih tudung... rasa segan sangat2. Sebab bawak skali baju nikah. Nak matching la kan... kasi sama. takut salah pilih kaler. Sekali awek SA Ariani suh aku kuarkan baju nikah tuh... Naahhhh!!! sekali semua org dtg tengok... *malu giler masa ni*. Semua ckp, "Cantiknyaaa..." Alhamdulillah... Semua dah start tanya dah, bila majlis?, org mane...? eheh, peramah betol diaorg ni. aku okay jeeewww! Hihihi... Seronok, dilayan bagai puteri wlpun beli tudung harga hanya RM18. Hahaha!!!... Ade jugak akak aku shopping  skali tudung kat situ. Aku beli tudung murah2 jew. Aku usha yg STOK LAMA SAHAJA. Beli tudung awning lycra for inner - 2 helai: RM50. Beli utk raya. Hihihi.. :P

Tudung nikah aku tu nanti nak pegi tampal batu-batuan gemerlapan gituh... barulah glemer kan? kan? kan? lepas raya kot nak pegi buat... ***Hrmmm. Duit terasa kuar cam air terjun sudahhh... T_T

No comments:

Post a Comment

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...