"Love needs giving and receiving, Love means believing in someone, in something,
Love is being together, struggling through bad time or rejoicing in the good.
Love is always forgiving and never selfish.
Love needs commitment, to grow in search of happiness and life's fulfilment together.
Love is a constant journey to understand what each other need.
LOVE TAKES TIME..."

Lilypie - Maternity

Wednesday, 28 December 2011

TASK [4]: MINI PELAMIN

Dari 2 hari lepas dok search MINI PELAMIN. Ade org kate xpayah buat... ade org kate kena buat... ade org kata membazir, pasal tunang je. watpe nak buat mini pelamin? TAPI, pendapat aku... kena ada. kena buat. Sebabnya? Ini majlis sekali seumur idop aku... biarlah jadi kenangan indah buat aku dan sekeluarga. Nanti nak bergambar beramai2 nmpk cantik je... Betol tak?

Rambang mata la jugak tgk mini pelamin. Suka sgt design skang ni. Kebanyakannya simple tp sgt comel dan cantik. Survey punya survey, baru la pasan... taste aku suka mini pelamin kerawang. Skang kan trend camgitu... Owh! kita kena slalu updated. Hehehe... Tgk bajet dulu. Harga pun ada mcm2... Penting tu bajet! :)

*Nak buat sebijik camni. Cuma kaler je tukar.

Banyak2 mini pelamin aku tgk... yg atas ni jugak yg aku berkenan. So sweet dgn bunga2 dan batal2 tu... yg penting, kerawang kat blakang tu. Owhhh... sgt cantik!!! kan? kan?

No comments:

Post a Comment

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...