Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

"Love needs giving and receiving, Love means believing in someone, in something,
Love is being together, struggling through bad time or rejoicing in the good.
Love is always forgiving and never selfish.
Love needs commitment, to grow in search of happiness and life's fulfilment together.
Love is a constant journey to understand what each other need.
LOVE TAKES TIME..."

Thursday 29 December 2011

TASK [6]: HANTARAN

Selepas diskusi ngn "my-sayang", ktorg sepakat buat hantaran 7 DULANG BERBALAS 9 DULANG. "My-sayang" siap remind awal2, "bagi makanan byk2 eh kat saya..." hehehe! Dia pun cam aku jugak. Suka makan... makan nak yg sedap2 je. :)

Last week ktorg berdiskusi kat tmpt favourite aku melepak @ Mutiara Damansara. Gler lama dok meeting. Meeting ye... bukan dating. Seres! Seres! :P Yang kena catit, aku la kan... "my-sayang" dia simpan note dlm otak. Hrmmm... tu la lelaki. Sabau je la. Sib baik la dia ni mmg senang igt. Aku lak mudah blur & pelupa. Sbb tu kena buat shortnote.

So, ni la dia hantaran-hantaran kami pd bln Mac 2012 nanti... (InsyaAllah)

Pihak perempuan kepada pihak lelaki
  1. Bunga sirih
  2. Set potpouri
  3. Baju kemeja
  4. Wallet & belt
  5. Kain pelikat & sejadah
  6. Buah-buahan
  7. Cupcakes
  8. Cookies
  9. Coklat
Pihak lelaki kepada pihak perempuan
  1. Bunga sirih
  2. Cincin
  3. Kain pasang
  4. Hand bag & purse
  5. Buah-buahan
  6. Cupcakes/cake
  7. Coklat
Bab hantaran aku xbrapa kisah sgt... sbb aku kan part timer keje kat Emamin Enterprise - Barangan Kraf Perkahwinan Alhamdulillah... busines my mum semakin maju dari tahun ke tahun... mula aktif berniaga online tahun 2008. Sebelum ni mmg dah ade kedai. Bila aku dah habis belajar... aku tlg mak aku luaskan empayarnya. Sangat2 bersyukur... rezeki tak pernah putus, sehingga kami terpaksa menolak byk tempahan. Kenangan yang xboleh lupa, my mum di panggil bagi rancangan di TV1 - SELAMAT PAGI MALAYSIA pada tahun 2009 sebanyak 2 kali. :)

Iklan kejap!
Sesiapa yang berminat nak order tempahan hantaran, bunga telur atau cenderahati boleh la lawati laman web kami di:

ataupun leh datang ke kedai terus di:
Emamin Enterprise, Keramat Mall, Jalan Datuk Keramat
(betol2 berhadapan dgn LRT Putra Damai)

Google map: Peta Emamin

No comments:

Post a Comment

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...