"Love needs giving and receiving, Love means believing in someone, in something,
Love is being together, struggling through bad time or rejoicing in the good.
Love is always forgiving and never selfish.
Love needs commitment, to grow in search of happiness and life's fulfilment together.
Love is a constant journey to understand what each other need.
LOVE TAKES TIME..."

Lilypie - Maternity

Sunday, 7 October 2012

B2B TASK [43]: DOORGIFT UTK MAJLIS NIKAH

2 minggu lepas mak tanya, "masa majlis nikah nak bg ape kat tetamu?"... Tup! terus aku terpiki, haah ek.. camne leh lupa plak utk doorgift majlis nikah. Hrmm... asik piki benda lain, hal kecik ni pun leh lupa. Pastu aku plan suh mak aku order kat supplier kotak 4 segi yg siap riben tuh.. Tengok kat gambar bwh ni. Mcm ni la rupanya... murah je ni. Nak beli 100pcs je. Nak letak ape? itu akan dibincangkan kemudian. Yang pasti nak letak makanan. Ya, makanan... aku suka makan. Orang lain pun mmg suka makan dan makanan. Hihihi... :)



Pastu, hari jumaat lepas aku gi kedai mak... lepak2 kedai mak amik gambar utk photoshoot produk kraf perkahwinan baru dr Emamin Enterprise. Tetiba.. jeng.jeng.jeng... Aku terpandang kat atas almari. "Eheh mak... byknya kotak. Guna tak tu? kalo tak guna, kin amik semua la nak buat utk doorgift masa nikah."

Bila mak aku kate, "Ambik je la semua. Tak pakai dah. Tu lebih buat doorgift org." Hahaha... suka hati aku mendengarnyer... Terus aku amik semua kotak dgn senang hati, (dlm hati ckp, huhu... save bajet. Takyah kuar duit lg. Hahaha!) Pastu aku dok godek2 bunga2 kecik nak lekat atas kotak... tgk byk lagi stok dlm almari. Selamba aku ambik semo... Mak aku tgk je ape aku buat... Senang betol kan jd anak tokey kedai? Sesuka hati nak amik xpayah bayar. Heeeee!!

Malam2 kat umah sambil tgk tv, aku dok gam2 kan bunga kat atas kotak. Kejap je buat.. keje senang. Lagipun buat 100pcs je. Nak tau camne rupanya... Inilah hasilnya. Sangat BERWARNA-WARNI. MACAM PELANGI... Hihihi. Sesuai dgn imej aku yg ceria.



Cantik kan? Suka sangat... Kalerful gituh!

No comments:

Post a Comment

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...