"Love needs giving and receiving, Love means believing in someone, in something,
Love is being together, struggling through bad time or rejoicing in the good.
Love is always forgiving and never selfish.
Love needs commitment, to grow in search of happiness and life's fulfilment together.
Love is a constant journey to understand what each other need.
LOVE TAKES TIME..."

Lilypie - Maternity

Sunday, 7 October 2012

B2B TASK [42]: BAJU NIKAH DAH SIAP!!!

Assalammualaikum... Salam Ahad semua,

Semlm pagi2 akak aku dah call (ehemmm.. xde la pg sgt pun. Haha!!!). Kaco je aku sedap2 diulit bantal peluk. Dah nama pun weken, mesti nak tido lebeyyyy...

Akak aku call sbb nak bgtau baju nikah aku dah siap finishing beading. Dia yg eksited dr aku... Owhhh... ye, lupa nak cte. Haritu aku kate nak siapkan jahit beads & pearls sendiri kan? hahaha... gelak jap! Aku tak jadi nak jahit sendiri sbbnya, keje kawin lelain byk tak siap lagi... kan semua keje kawin aku buat sindri. Mane nak menang tgn nak buat semua dlm masa yg singkat dah ni... Lagi 83 hari lagi dah ni tau... Cuak oiiii!!!

Aku hantar siapkan beading kat MyBeads. Kalo korang perasan la... MyBeads dah siap uploaded pics ngn tagged nama aku. Tengok la... Tengok la. Pasan tak? Hehe. Bajet RM mengikut kemampuan pelanggan... Hasil keje mmg kemas dan sangat cantik. Suka je style merenjis & tabur kat baju nikah aku tu... Cantik sangat! Suka sangat!... :)




: LINK YANG LALU :

B2B TASK [36]: DIY - BAJU NIKAH

No comments:

Post a Comment

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...