"Love needs giving and receiving, Love means believing in someone, in something,
Love is being together, struggling through bad time or rejoicing in the good.
Love is always forgiving and never selfish.
Love needs commitment, to grow in search of happiness and life's fulfilment together.
Love is a constant journey to understand what each other need.
LOVE TAKES TIME..."

Lilypie - Maternity

Saturday, 20 October 2012

B2B TASK [44]: BORANG NIKAH ONDAWAY...!



Assalammualaikum... Salam Sabtu dan salam hari kemalasan. Hahaha!!!

Sebenarnya aku malas betol nak update blog senjak menjak ni... Malas sbb bdn letih. Letih sbb byk keje. Tapi hari ni kena rajinkan jugak. Sbbnya?... Sebabnya kwn aku yg dok kat Melaka tu dah dok tny/bgtau, lama betol aku tak update blog. Ya!!! kerana dia aku menjadi rajin... (ade gak manusia yg baik hati sudi baca blog aku ni. Trimasss!!!)

Hrmmm... pjg betol mukadimah, btw korang dah nmpk kan pic kat atas tu. Haaa... borang kebenaran bakal pengantin lelaki bernikah dah siap. Skang nak settle kan borang nikah bhgn bakal pengantin perempuan la pulak. Abah aku suh aku buat semua... Tapiii... in the end, aku mntk tlg abah jugak pegi uruskan dgn tok kadi ngn JAIS. Aku tau isi borang & print borang aje.Yer la... aku ni perempuan. Rasa cam tak sesuai plak kan.. (malu segan pun ade jugak). Tapi betol la... bab2 keje camgitu, wali kita la yg kena buatkan kan? (Yeke?) 

Dah 5 hari aku siapkan borang nikah tu, rupanya abah aku tak anta lagi & tak jumpa tok kadi lg. Huish... abah aku dulu jugak kate nak cepat siap. Nak tau pesal ape? Sijil nikah abahmak aku xde... haha! mane ntah abah aku simpan. Last2 jumpa jugak. Elok je lagi sijil nikah abahmak aku. Warna "sephia" gituh... Hehehe... bangga aku tau. Abah jaga elok. Tak koyak. Tulisan jawi still lagi bleh baca. 

Pastu recheck balik semua dokumen. Alhamdulillah... dah tick semua. Semuanya ada dan lengkap. In Sha Allah, hari isnin ni abah aku nak pegi anta. Semoga segala urusan dipermudahkan Allah SWT. Aminnn....

No comments:

Post a Comment

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...