"Love needs giving and receiving, Love means believing in someone, in something,
Love is being together, struggling through bad time or rejoicing in the good.
Love is always forgiving and never selfish.
Love needs commitment, to grow in search of happiness and life's fulfilment together.
Love is a constant journey to understand what each other need.
LOVE TAKES TIME..."

Lilypie - Maternity

Wednesday, 14 November 2012

B2B TASK [47]: D.I.Y - BUNGA PAHAR DAH NAK SIAP. ALHAMDULILLAH...



Assalammualaikum semua,

Lamaaaanyerrrr tak update blog. Ni baru balik cuti2. pegi Port Dickson. Port Dickson kan dah jadi kampung aku. Wajib la selalu pegi sana. Hihi... hari ni tak keje, so nak update segala benda stori yg tertinggal. Gler lama! byk benda nak cte ni... STAY TUNE!!! :P

1stly, nak cte psl bunga pahar. Alhamdulillah... dah nak siap dah. tinggal nak bungkus coklat je kat kantung kain net nnt. Mak aku memula nak letak duit RM1, nak deco lipat2. Ala... tak buat byk pun. RM78 je, sbb 2 pahar aku ni ade 78pcs. Termasuk puncak 4 btg bunga. Ehh... korang paham tak? tak paham? buat2 paham sudah lerr... hihi. Org yg wat keje kawin je yg memahami. :P

Berbalik pd cte, nak letak duit... pastu aku ckp xpayah la. Letak coklat je. Duit RM1 skang susah nak lipat2. kan duit RM1 skang dah kertas licin tu... payah! sib baik mak aku nak dengar ckp aku. KONFEM! Letak choc Ferraro kottt. Mak aku sponsor. Heeee....

Sape2 yg baru baca blog aku ni... nak bgtau la, bunga pahar ni aku buat (DIY) dr bahan dip. Mix ngn bahan2 lain... cam riben, kain lace. Sbb tema aku kan ade lace, patch lace... :) Tunggguuuuu... aku amik gambar close up ye nnt. Nak update jugak dlm blog biz aku tu - EMAMIN ENTERPRISE. (Sila la jengok terutama B2B!)

No comments:

Post a Comment

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...