"Love needs giving and receiving, Love means believing in someone, in something,
Love is being together, struggling through bad time or rejoicing in the good.
Love is always forgiving and never selfish.
Love needs commitment, to grow in search of happiness and life's fulfilment together.
Love is a constant journey to understand what each other need.
LOVE TAKES TIME..."

Lilypie - Maternity

Thursday, 29 November 2012

LAGI 30 HARI... JENG! JENG! JENG!


Assalammualaikum...

Ahhhhhhh~~~ lagi 30 hari beb! TIGA PULUH HARIIIIIIII.... Hrmm. Neves, cuak, eksaited, takut... bla. bla. bla, bla.... Skang dah mula rase "lain macam" sket. Hrmmm... ntah la. Nape eh? mmg B2B yg nak dekat2 nak nikah ni ade "perasaan" mcm ni ke? Hrmmm...

Btw, Nak bgtau... Alhamdulillah. Keje kawin semua dah SETTLED!!! Nak isi makanan dlm kotak doorgift je lagi. Tu akan dibuat minggu kedua Disember ni. Sebenarnya... aku byk keje nak buat ni. Ngadap keje kawin org lain plak... JADUAL PENUH TILL BULAN FEBRUARI 2013. Fuhhhh... Penat beb! Hari2 balik lmbt.. Takpe cikin... Jgn mengeluh. Tak baik. Rezeki tgH datang tuh... Rezeki Allah bagi, jgn la kita dok keluh kesah kan..? Kalo tempahan xde, mane nak dpt duit poket... ye tak? Honeymoon maybe kena postpone la nie gamaknya... honeymoon je la kat Paradigm Mall dpn umah aku ni haaa... hihihi!!! 

Owhh... back to stori cte kawin aku lak... lagi 30 hari. Hrmmm... Byk benda nak stori ni. Tapiii... byk la! tak larat nak taip pulak... Maka aku nak isytiharkan....

BEREHAT HAPDET BLOG SELAMA
SEBULAN
SEPANJANG DISEMBER 2012

Nanti lps kawin In Sha Allah... time cuti2 aku hapdet semua cite spjg preparation bulan Disember akan dtg ni. OK! CHAU CHIN CAWWW.... *mak panggil suh makan... perot pun udah lapaaaarrrr!!!

No comments:

Post a Comment

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...