"Love needs giving and receiving, Love means believing in someone, in something,
Love is being together, struggling through bad time or rejoicing in the good.
Love is always forgiving and never selfish.
Love needs commitment, to grow in search of happiness and life's fulfilment together.
Love is a constant journey to understand what each other need.
LOVE TAKES TIME..."

Lilypie - Maternity

Wednesday, 14 November 2012

B2B TASK [50]: TEMA HANTARAN - NEGERI PERAK

Solemnization theme: Yellow & Black

Gambar tema kat atas tu hakmilik aku sindri. tak curik dr mane2 tema wedding org lain. Hihi... Untuk nikah mmg aku nak sgt kaler yg terang dan garang. Hitam mesti ade, sbb kaler wajib dan feveret sampai mati. Hahaha!!!...

Hantaran pun nak tema kaler NEGERI PERAK jugak... nape aku pilih kaler ni? Sbb mak aku asal dr org perak. Lagipun kaler mcm ni jarang org buat. Aku pun pelik. Kenapa eh...? Kenapa kaler kuning bukan kaler feveret? Tapi la ni... tahun ni mmg kaler kuning tgh "IN" skang... pengantin skang dah berani nak kaler garang terang... MACAM AKU! Hihihi...




Hantaran aku mix dr bahan dip ngn artificial flowers. Semo benda aku kena siapkan sindri. Mak aku tau cantum bunga dan buat gubahan hantaran je... Alahai mak, siankanlah kat anak mak ni. Hrmmm... mak aku saje je tuh. Hihi... dia nak aku blaja buat semo sindri. Takpe, itu semua ilmu kan? mane la tau nnt aku jadi tokey EMAMIN ENTERPRISE yg baru pulak... In Sha Allah... :) Nnt bunga dulang dan hantaran dah siap semua, akan aku masukkan dlm blog biz aku tuh... Tunggguuuuuu... KOLEKSI BULAN DISEMBER 2012. *Aku pun tak sabau nak siapkan jugak! cepattttt.... :P


*Sesape nak order, boleh buat tempahan skang utk tahun 2013. Tempahan masih lagi dibuka. Kena tempah awal tau, 3 bulan sebelum majlis. Tempahan kami CEPAT FULLY BOOKED. :)

No comments:

Post a Comment

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...