Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

"Love needs giving and receiving, Love means believing in someone, in something,
Love is being together, struggling through bad time or rejoicing in the good.
Love is always forgiving and never selfish.
Love needs commitment, to grow in search of happiness and life's fulfilment together.
Love is a constant journey to understand what each other need.
LOVE TAKES TIME..."

Saturday 24 August 2013

KEK CHOCOLATE MOIST

Assalammualaikum semua...

Arini nak story pasal kek choc. Alhamdulillah... kek choc moist aku ni dikatakan sgt sedap dikalangan sedara mara. So diaorg pun order la kat aku... piki2 boleh buat bisnes nih! Hehe... Tiap kali bulan puasa or raya, mesti sedara mara aku order... Kalo tak size kecik, order yang size beso. Kalo nak makan free, diaorg dtg umah time raya... Time raya je free. Raya setahun sekali kannn...? bila dah dapat, mereka balun habis. Pastu mintak tapau bawak balik... Kihkihkih!

So... aku nak luaskan empayar aku yang tak seberapa nilah kan... Allah pun mmg galakkan kita mencari rezeki dgn BERNIAGA. Pasal untung rugi... itu semua keje Allah. Kita sebagai manusia, jangan sesekali give up! Allah benci pada manusia yg mudah berputus asa. Sekali down, down terus... owh tidak! itu bukan saya. Just kena Think positif dan berkawan dgn org2 yang berfikiran positif, hati suci murni tak dengki dan sentiasa supportif... Tol dak?

Makaaaaa.... saya nak menjual kek saya ni lah. Nak order?
Boleh sms saya di talian 012 -2629090
(Self pick-up: SS5 dan SS6 Kelana Jaya berdekatan Giant Mall)
(For delivery: Pls SMS for details info)

Saiz: Mini cup (Min. order 100pcs) (Max. order 200pcs)
Saiz: Medium
Saiz: Large

Saya kira harga bukan ikut kg, tapi ikut saiz bekas.
Boleh refer gambar kat bawah ni. 
Sebarang pertanyaan boleh sms saya terus ye... Tq!

Minta jasa baik anda semua, JANGAN SAVE/COPY GAMBAR DIBAWAH INI. Jika saya terjumpa dimana-mana tindakan akan diambil. Terima kasih. 



No comments:

Post a Comment

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...