"Love needs giving and receiving, Love means believing in someone, in something,
Love is being together, struggling through bad time or rejoicing in the good.
Love is always forgiving and never selfish.
Love needs commitment, to grow in search of happiness and life's fulfilment together.
Love is a constant journey to understand what each other need.
LOVE TAKES TIME..."

Lilypie - Maternity

Sunday, 25 August 2013

MUSLIMAH JUGA BOLEH BERGAYA... MACAM SAYA!


Siapakah wanita comel lagi kiut di atas ini... siapa lagiiii... kalo bukan saya! Muahaha... SAPA KATA MUSLIMAH TAK BOLEH BERGAYA? JANJI MASIH IKUT PADA TETAPAN AJARAN ISLAM - LABUH DAN LONGGAR.

Anyway... nak bergaya pun tak perlu beli barang mahal2... branded2... tapi saya galakkan beli barang yang mahal sedikit untuk KASUT DAN BEG TANGAN. Kenapa kasut? Sebab kasut dibahagian kaki. Bahagian bawah, elok la beli yg berkualiti supaya tak rosak kaki kita ni. Betul tak? Beg tangan kena beli yang mahal sbb saya tau pompuan suka isi mcm2 dlm handbag... moisturizer la... lip balm la, pencuci muka la... panty liner la...pad la... mekap la... tisu la... bla.bla..la. Maka jangan lah beli handbag murah RM20-25 tu. Serius tak tahan lama. Pakai 2 bulan... tali dah tercabut... kain dalam beg terkoyak. Zip hancur... bla.bla.bla...

Macam pakaian pulak... selaluya mmg susah nak cari utk muslimah mcm saya ni. Carilah kat gedung2 terkemuka. Ada pun harga mahaalllll sgt la. Kdg2 tak masuk dek akal. Orang kayo takpo... duit dia tak tau nak buang ke mana... nak beli berpuluh ribu pun takpa. Kita ni? berkira2 kan?... tol dak? Alhamdulillah la... baru zaman 2010-2013 skang ni byk jual fesyen muslimah murah2. Kedai2 jual tudung, baju, jubah muslimah... mostly thru online. Owhhhh!!!... yang paling aku suka skang ni shopping kat SEKSYEN 7 SHAH ALAM... SHOORRRRGAAAA PAKAIAN MUSLIMAH. Asalnya mereka peniaga online, finally bukak butik. Yang bestnya mereka semua "BERSEKUTU" open outlet/butik dekat2... mmg baguslah cara marketing camtu. Kita yg muslimah ni pun senang... berjalan beli barang survey hanya 1 tempat... BRILLIANT IDEAS...!!! SYABAS KEPADA PENIAGA ONLINE WANITA MUDA (Radiusite, Sugarscarf, Ashanimdresslab, Qalaqisya dan lelain...) Dalam hati aku ni pun nak jugak berjaya jadi businesswoman mcm diaorg ni... In Sha Allah... Mudah-mudahan. Aminnn...

No comments:

Post a Comment

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...