Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

"Love needs giving and receiving, Love means believing in someone, in something,
Love is being together, struggling through bad time or rejoicing in the good.
Love is always forgiving and never selfish.
Love needs commitment, to grow in search of happiness and life's fulfilment together.
Love is a constant journey to understand what each other need.
LOVE TAKES TIME..."

Tuesday 3 July 2012

B2B TASK [23]: BELI DULANG HANTARAN @ KAISON, PARADIGM MALL

Assalammualaikum...

Hari ni hari Selasa. Aku coti sakit laaar... tetiba kena flu ngn demam. Bosan lak asik tidoooo je. Hrmmm... Tetiba je ptg smlm lps balik dr bank kena selsema. Aku kan alergik. Xleh kena udara kotor ngn habuk... bila dah kena, ini la jadinya. Imun sudah kureng lorr... Xpe, bila kita sakit terhapuslah dosa2 kecil kita kan? :)

Btw, hari ni nak stori psl dulang hantaran. Dah lama beli dah. Baru ni terigt nak update. Dulang hantaran aku beli kat kedai nama KAISON. Beli kat Paradigm Mall. Hehehe... Dah dekat ngn umah kan. Senang la. Ape aku nak, semo ade kat sana. Maybe nak shopping brg hantaran pun kat Paradigm Mall. Hehehe...

Nak tau rupa dulang hantaran aku? Actually mmg mencari dulang yg ade kaki. Aku bgtau mak aku nak wat hantaran dlm dulang trus. Xyah guna dulang hantaran asing2. Skang ni kan dah trend buat mcm tu... kira aku ni pun nak Up To Date la jugak. Hihihi! Ala, aku beli xmahal pun. Seunit dulang baru RM14.90. Beli 9 dulang je. Baru seratus lebih je... pastu bekas dulang ni boleh guna semula utk EMAMIN ENTERPRISE... jimat!!! :)

*Kaison @ Paradigm Mall

*Cantik tak?

*Theme: #SEXYBLACKYELLOW

Untuk tema hantaran aku kaler kuning dan hitam. Ikut kaler baju nikah. BLACK IS MUST! kaler feveret tuh... Aku nama kan tema hantaran aku ni #SEXYBLACKYELLOW... Owhhh!!! sungguh poyo sekali...  ape yg seksi tu? hahaha!!! Tunggu la eh rupanyer camne... :)

1 comment:

  1. cantik sangat :)
    salam kenal jom lawati www.happyneasy.blogspot.com

    ReplyDelete

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...