Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

"Love needs giving and receiving, Love means believing in someone, in something,
Love is being together, struggling through bad time or rejoicing in the good.
Love is always forgiving and never selfish.
Love needs commitment, to grow in search of happiness and life's fulfilment together.
Love is a constant journey to understand what each other need.
LOVE TAKES TIME..."

Tuesday 3 July 2012

B2B TASK [24]: CUSTOM-MADE DESIGN @ ZOUL PRINSTATION

Sabtu yang lepas, 30hb Jun 2012... hati aku dok DUPDAPDUPDAP... Sebabnya... sebabnya... sebabnya... Hihihi... Sebabnya BUAT PERTAMA KALI pergi rumah FMIL @ PORT DICKSON. Mesti korang pelik kan? dah 4 bulan tunang baru nak menjengok umah bakal mertua. Actually, mak aku seorg yg tegas. Pendapat mak aku, "seorang perempuan anak dara adalah tidak manis berkunjung selalu ke rumah bakal mertua. Melainkan jika ada majlis2 yg perlu dtg, barulah boleh tunjuk muka." 

Itulah dia pendapat mak aku. Elok juga kan? Lagipun mmg kurang manis la, kalo org nmpk kita ni anak dara lum kawin, tp dah bawak ke hulur ke hilir. Sib baik bakal mak mertua aku memahami. :)

Seronok jumpa FMIL. Sangat baik... sangat peramah. Lepak makan tengahari sama2. Lepak dlm 2jam je. Sbb nak pegi Seremban Parade lepas tu. Nak settlekan hal keje kawin. Mesti korang lagi pelik kan? "jauhnya pegi ke Seremban Parade nak settle kan hal keje kawin?" Hahaha... Nak tau gak ke aku buat ape kat Seremban Parade? Jeng..Jeng..Jeng...

Sebenarnya, jumpa kawan ex-kolej aku dulu. Dia skang ade kedai printing. Wat mcm2 design custom-made. Ape korang nak... semo adelah. Kalo nak stori kat sini, mmg panjang berjela. Hehehe.. Korang klik sini: ZOUL PRINSTATION/TOKEYBAJU tgk la apekebenda yg diaorg buat.

*Zoul Prinstation @ Seremban Parade

Aku tempah CUSTOM-MADE DESIGN
* 500pcs A6 size KAD KAHWIN
*1300 pcs STICKERS
*3 pcs A4 size ARROW SIGNS
*1 pc BANNER
*1 pc BUNTING

Untuk makluman korang, custom-made design ialah rekaan yg kita sendiri yg tentukan warna dan tema, tak sama mcm org lain. Hanya kita sahaja yg ade design tu. Special kan? Pasal harga lak... sbb diaorg ni memba aku, opkos la aku dpt diskaun. Hihihi... Harga takleh bgtau. RAHSIAAAAA!!! Tapi hasil keje diaorg mmg comel, tiptop... owhhh!!! btw, korang yg nak order barang custom-made ni jgn mimpi la nak harga murah bebenor. Dah nama pun custom-made. "Nak murah gi kedai Mydin..." <--- bak kate tokey zoul prinstation. Hihihi.... Tapi harga yg kwn aku bg ni, still berpatutan. Sbb tu ramai org order dgn diaorg. Kira mampu korang nak tempah. Sape yg kedekut... xpayah la order ye, nanti korang kena sound balik --- > "Abah ko!!!.." Hahaha...

No comments:

Post a Comment

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...