"Love needs giving and receiving, Love means believing in someone, in something,
Love is being together, struggling through bad time or rejoicing in the good.
Love is always forgiving and never selfish.
Love needs commitment, to grow in search of happiness and life's fulfilment together.
Love is a constant journey to understand what each other need.
LOVE TAKES TIME..."

Lilypie - Maternity

Thursday, 6 September 2012

B2B TASK [34]: BELI KAIN LANGSIR 16 METER @ NAGOYA

Assalammualaikummmm...

Sudah masuk bulan September. Hrrmmm... Sekejap je kan? Hari ni hari Khamis - 6/09/2012. Kira2 dgn jari jemari...114 hari lagi "Hari Bersejarah" akan tibaaaaa... Huhuhu!!!

Byk stori nak cte ni. Memula nak cte psl beli kain langsir dulu. Beli kain langsir pd tarikh 28/08/2012. Dapat gaji terus buang duit! Hehehe... Tak terpiki pun memula nak beli kain langsir, pastu mak ngn akak aku dok asik tny, "Ko bila nak kemas umah?", "xnak cantik2 kan umah ko ke, kan nak kawin?" "Xnak tukar langsir baru ke?"... In the end, ikut akak aku g Nagoya kat Carefour Wangsa Maju. 

Hrmmm... SUMPAH! SUMPAH! Aku xreti beli kain langsir. Nak dekat setgh jam dok belek2 kain langsir... xtau nak pilih yg mane. Tp still dalam bajet la... nak yg paling murah lerrr. Last2 akak aku yg pilihkan. Kejap je dia pilih... Hehehe. Usha yg harga RM4 jeww... darab ngn 16mtr = RM64. Upah jahit anta kat kwn mak aku. Bajet mesti ler murah punya. Hehehe... Harga kwn2. *Nakmurahsaje*


Ni la dia rupa kaler kain langsir aku. Kaler hijau tuhh... tp xtau hijau apekebendanya. In Sha Allah, akhir bulan ni siap. Aku nak paten button je. Aku kan suka benda yg bollat2... ala2 polkadot gitu. Tgk la nnt rupanya camne... :P

No comments:

Post a Comment

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...