Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

"Love needs giving and receiving, Love means believing in someone, in something,
Love is being together, struggling through bad time or rejoicing in the good.
Love is always forgiving and never selfish.
Love needs commitment, to grow in search of happiness and life's fulfilment together.
Love is a constant journey to understand what each other need.
LOVE TAKES TIME..."

Tuesday 18 June 2013

SHOPPING RAYA QEELA DRESS - NAVY BLUE @ PRETTY LUUNA

"Ekelehhhh... Lum puasa lagi dah cite pasal shopping raya."

Mesti korang kata begitu kan?kan?kan? Hehehe... lantak laaarrrr...!!! :P style aku, beli sikit2 nnt tak la terase duit keluar byk sangat. Tol tak? Itu style aku la... style korang, korang nyer pasal la. (Huishh.. kasor bahsa cik kak oi! Hehehe.. gurau!)





Camne leh terjebak shopping dress atas ni? Begini ctenya....

Aku kan suka baca blog Shea Rasol blogger fashionista Malaysia. Korang mesti kenalnya lahh... aku dah lama dok follow gadis comey Shea ni. Bagi aku, taste dia mmg cool... cantik & superb! barang murah pun, bila dia pakai nampak lawa, mahal dan esklusif bagi aku. Dia pun mcm kita gak... ade barang dia beli sendiri, ada barang dia kongsi sama ngn adik bradik ngn mak dia... paling aku tak tahan handbang vintage mak dia... aduhhhh! Gler lawa... Baguih dpt mak yg suka melaram jugak! (macam mak aku ler ni...)

Satu hari tu dia posted blog pasal dia jejalan pegi Jalan TAR... aku mmg terpegun la dia dress up. Pakai  Qeela Dress beli dari PRETTY LUUNA Cun gilosss bagi aku. Simple, Sweet and and and very nice... Tu laaa, sape kate org berhijab ni tak boleh melawa? tapi melawa tu pun kena iku syariat jugak la kan... LABUH DAN LONGGAR! Ni aku shared posted blog dia pakai dress Qeela kaler emerald green. Cuweeetttt sangat! :)




Memula nak tiru la kan, nak beli emerald green jugak... skali dah out of stock. Shea punya pasal semua jadi selling fast! Hehehe... ekceli aku xde/xpenah ade kaler hijau emerald ni, nak gak pakai. Tgk dulu elyana ngn schaalyahya pakai kaler ni lawaaa la sangat. Aku tak berani pakai memula sbb rase mcm suram... Tetapi bila tgk kaler ni dah dok popularrrrrr... makaaaaa aku pun ingin cuba. Hihihi... Aku <--- adakah mangsa fesyen? LOL!!! In the end beli la kaler biru kesukaan aku... sib baik ade lg stock. Alhamdulillah, email dah replied oleh admin PRETTY LUUNA. Esok nak pi bayar. Sib baik reservation dlm mase 2 hari. Harga hanya RM60 sahaja... postage RM6. Jumlah RM66 sahajaaaaa... :)

No comments:

Post a Comment

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...