"Love needs giving and receiving, Love means believing in someone, in something,
Love is being together, struggling through bad time or rejoicing in the good.
Love is always forgiving and never selfish.
Love needs commitment, to grow in search of happiness and life's fulfilment together.
Love is a constant journey to understand what each other need.
LOVE TAKES TIME..."

Lilypie - Maternity

Sunday, 29 January 2012

PELAMIN Vs. NO! PELAMIN

Huwaaaa!!!.... T_T

Rasa nak nangis bila abg aku tak setuju+tak setuju+tak setuju+tak setuju dengan sekeras2nya pasal nak buat mini pelamin. Lelaki mmg gitu kan? iskkk... sabo je la!

Slps survey mini pelamin tu aku n akak berbincang la dgn abahmak ngn abg psl mini pelamin dgn benda2 lain utk majlis tunang aku ni (akak aku PA aku tau utk majlis tunang ni... dia laagiiii rajin survey drp aku. hihihi!). Abah ngn mak xkisah je... abah semo okay je. Tapi abg aku tuh... menentang sekeras2nya. Ini antara babak dialog kami. (ayat lebih kurang laaa...)

Abg: "wat ape pelamin2 ni... mcm nak nikah! xpayah2... membazir! duit tu elok simpan utk kawin. tu lg baik."

Akak: "biarlah... bkn selalu. simple je. mini pelamin. kecik bkn besar. Aza yg nak byr."

Abg: "Jangan... membazirlah. Kan aku dah pesan. JANGAN MEMBAZIR...(sambil geleng kepala)

Abah/mak: (senyum sahaja)

Aku: (MUNCUNG SEDEPA....) "Ye laa... yela... tapi nak buat bantal bulat besar tu. nak mak jahit. Bak duit! sponsor bantal kalo tak kasi wat pelamin." (Hulur tangan dgn muka xtau malu.)

Abg: "Nah laa... amik... amik" (Sambil hulur duit note RM100)

Aku: (Senyum lebar... :) :) :) )


No comments:

Post a Comment

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...