Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

"Love needs giving and receiving, Love means believing in someone, in something,
Love is being together, struggling through bad time or rejoicing in the good.
Love is always forgiving and never selfish.
Love needs commitment, to grow in search of happiness and life's fulfilment together.
Love is a constant journey to understand what each other need.
LOVE TAKES TIME..."

Sunday 29 January 2012

REKAAN & HANTARAN KENA "REMBAT"

JANGAN PANIK!!! Heee....

Bukan kena curik laaa... tp design & hantaran aku kena rembat dgn pelanggan Emamin Enterprise. Pelanggan tu dr Shah Alam, lps tgk blog kami dia dtg la kedai. Lps tgk hantaran aku, terus dia jatuh cinta dgn idea rekaan aku tuh. Nak sejibik mcm tu jugak! Bunga+warna+reka letak semo nak sama. Haish... idea aku tuh... diaorg ni, cuba la carik idea sindri. Jgn ler rembat idea org... hihihi!!! Mak siap call aku mntk permission psl pelanggan tu nak idea hantaran aku tuh... Aku bgtau mak aku, "Takpe la mak... bagi je la dia. Dah dia suka. Kin cari idea & design lain la..." (dalam hati sedih jugak la). Piki2 balik... think positif la, maknanya design aku tu disukai ramai. Mmg ramai pun yg suka... ade yg sms, email, call tny harga hantaran idea design aku tu. Rezeki beb... Rezeki Allah bagi. Jangan ditolak. Nasib baik la... aku dianugerahkan kepala hotak yg rajin mencari idea2... Tarak hal la nak piki or cari new idea. Lagipun majlis aku lmbt lagi... ade mase lg nak piki2 cari idea yg lebih "The Power Rangers" Hahaha...!!! :D

No comments:

Post a Comment

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Solemnization - #SEXYBLACKYELLOW

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK

Theme Reception: #SWEETTIFFANYBLUEBABYPINK
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...